images

با توجه به شرايط  شهر مشهد و اوضاع انتشار بيماري كرونا و محدوديت هاي وضع شده، به استحضار مي رساند  به منظور رفاه حال شما، علي رغم تعطيلي دانشگاه، روز  یکشنبه  ١٤٠٠/٥/٢٤ از ساعت ۸  تا ساعت ١١ صبح اين اداره به شكل پاره وقت آماده ارائه خدمات فقط به موارد كاملا  ضروري و فوري خواهد بود. درخواست هاي غير ضروري به هيچ وجه پذيرش نخواهد شد. لذا از مراجعه غير ضروري به شدت پرهيز نماييد.


اداره دانشجويان بين المللي دانشگاه فردوسي مشهد

قابل توجه دانشجویان محترم بین المللی کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خراسان رضوی

با توجه به ابلاغ مسئولین محترم در رابطه با ارائه خدمات کنسولی به اتباع محترم کشورهای افغانستان، پاکستان و هندوستان، به اطلاع می رساند به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت‌های وضع شده در تردد اتباع، تا اطلاع ثانوی، درخواست صدور روادید تحصیلی پذیرفته نمی شود.

هرگونه اخبار جدید مجددا از همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.

اداره دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد

قابل توجه دانشجویان محترم بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد

به اطلاع كليه دانشجويان محترم ميرساند  با توجه به طولاني بودن خدمات كنسولي، دانشجويان موظفند جهت ارائه هرگونه درخواست براي خود و خانواده  همراه براي هركدام از موارد زير: •صدور اقامت مرحله اول و مرحله دوم، •خروج قطعي مرحله اول و مرحله دوم، •خروج داخلي مرحله اول و مرحله دوم،•تمديد رواديد، •تمديد اقامت، حداقل دو هفته قبل از مهلت مقرر اقدام كنند. در غير اين صورت براي هر روز تاخير، موظف به پرداخت جريمه خواهند شد. 


اداره دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد

قابل توجه دانشجویان محترم بین المللی کلیه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان رضوی

پس از پیگیری های بعمل آمده، پیرو اطلاعیه های قبلی به استحضار می رساند دانشجویان بین المللی که با اقامت و خروج و مراجعت قانونی از کشور خارج شده اند، اقامت و خروج و مراجعت آنها تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ بدون نیاز به مراجعه حضوری دارای اعتبار می باشد.

                                                                                                                                                                                                             اداره دانشجویان بین المللی دانشگاه فردوسی مشهد          

پیرو اطلاعیه های قبلی، دانشجویان بین المللی که با اقامت و خروج و مراجعت قانونی از ایران خارج شده اند، اقامت و خروج و مراجعت آنها تا تاریخ ۱۳۹۹/۰۷/۰۱ بدون نیاز به مراجعه حضوری دارای اعتبار می‌باشد.

هرگونه اخبار جدید مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.