در راستای گسترش دیپلماسی علمی و معرفی دانشگاه فردوسی مشهد به میهمانان استان خراسان رضوی دفتر دانشگاه فردوسی مشهد در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد افتتاح گردید.

02

 این دفتر در راستای گسترش دیپلماسی علمی به‌منظور دعوت از متخصصین خارج از کشور و همچنین معرفی دانشگاه فردوسی مشهد به میهمانان استان خراسان رضوی با حضور مسئولین حوزه بین‌الملل دانشگاه و مسئولان فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد افتتاح شد.

01

دکتر احسان قبول مدیر همکاری‌های علمی بین‌المللی و امور دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به اهمیت توسعه دیپلماسی علمی اظهار نمود: تأسیس این دفتر برای تحقق گسترش، پیشبرد، ارتقاء اهداف بین‌المللی حول محور علم و دانش با شناسایی و ارتباط نزدیک با متخصصین ایرانی خارج از کشور و متخصصین بین‌المللی تشکیل می‌گردد.

دکتر زینب مؤذن‌زاده رئیس اداره دانشجویان بین‌المللی دانشگاه ضمن ابراز خوشنودی ارتقاء زیرساخت بین‌المللی دانشگاه با افتتاح این دفتر گفت: جذب و شناسایی متقاضیان در دانشگاه و ارائه خدمات از فرودگاه به ایشان از مأموریت‌های این دفتر می‌باشد.

دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد و دکتر باقری قائم‌مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن بازدید از دفتر دانشگاه در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد با دکتر قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان دیدار و گفتگو کردند.